Maak een afspraak voor een persoonlijk adviesgesprek
Wil je advies over waar je het best terecht kunt voor goede cosmetische zorg? Heb je een complicatie na een cosmetische ingreep of heb je een klacht over een arts en weet je niet hoe nu verder?
Bij wiemooiwilzijn luisteren we naar je verhaal en denken we met je mee. Alles wat je met ons bespreekt is vertrouwelijk.
Tijdens de eerste afspraak hebben we een uur de tijd om je situatie te bespreken. Na deze afspraak hebben we contact (via mail) om af te stemmen of je nog ondersteuning nodig hebt.
Heb je hulp nodig, maar zit je krap bij kas? Neem contact met ons op via de contactpagina.
Sietske Atsma - vertrouwenspersoon
Sietske Atsma is oprichter van wiemooiwilzijn en gecertificeerd vertrouwenspersoon. Ze is ruim 10 jaar werkzaam geweest in de cosmetische branche en zet zich nu in voor de cosmetisch consument.
Heb je een persoonlijke vraag? Overweeg je een ingreep of heb je problemen na een ingreep? Sietske luistert naar je verhaal en kan je helpen met het vinden van de juiste specialist voor je ingreep, met advies over klachtenprocedures en doorverwijzingen voor hersteloperaties en hulp bij complicaties.
Deze beoordelingen zijn geschreven door cliënten van wiemooiwilzijn op Google.
Voor artsen en klinieken
Uit de praktijk weten we dat artsen en klinieken zich soms geen raad weten met een cliënt. Ook dan kunnen we ondersteuning bieden. In situaties als deze bijvoorbeeld:
Heb je een cliënt met aanhoudende ontevredenheid ondanks jouw inzet?
Heb je een cliënt die door een eerdere ervaring elders klachten of complicaties heeft?
Heb je een cliënt die je niet wil behandelen omdat je BDD vermoed en vind je het lastig om daar het gesprek over te voeren?
Of heb je een cliënt die dreigt af te haken voor herstelbehandeling, bezwaar maakt of juridische stappen overweegt?
We luisteren naar de cliënt en denken mee. We bieden ondersteuning en adviseren over mogelijke oplossingen voor het probleem.
Uiteraard is alles dat wij bespreken met de cliënt vertrouwelijk, we bemiddelen niet en doen geen inhoudelijk verslag van de gesprekken aan de arts of kliniek.
Als arts of kliniek laat je, door het inschakelen van een externe vertrouwenspersoon van wiemooiwilzijn, zien dat je de zorgen, klachten en problemen van je cliënten serieus neemt. Dit draagt bij aan het behouden een goede behandelrelatie en kan verdere escalatie en mogelijke reputatieschade voorkomen.
Veelgestelde vragen
-
Allereerst bieden we een luisterend oor. We hebben geen oordeel en je kunt vrijuit met ons spreken. Vervolgens kijken we of je ergens hulp bij nodig hebt. Zo kunnen we adviseren over klachtenprocedures en je doorverwijzen naar artsen en instanties. Wij geven geen medisch advies.
-
Alles wat je met ons bespreekt is vertrouwelijk. We zullen nooit jouw gegevens met anderen delen, tenzij jij daar expliciet toestemming voor geeft en het ten goede komt voor het oplossen van jouw probleem. Wij bewaren geen gegevens nadat het contact is afgerond. Corresponderen met ons kan via mail, telefoon, videobellen en WhatsApp. Stuur ons nooit zonder overleg foto's waarop je herkenbaar bent.
-
Ondanks dat we met sommige artsen goed, en soms zelfs vriendschappelijk, contact hebben zullen wij nooit jouw casus met hen bespreken. Alles wat je met ons bespreekt is vertrouwelijk.
-
We hebben een privé Facebook groep waar je lid van kunt worden. Stuur ons een bericht met verzoek om lid te worden.
-
Wij bemiddelen niet tussen arts en 'patiënt'. Als vertrouwenspersoon kunnen je wel bijstaan tijdens een eventuele bemiddeling, maar wij bemiddelen zelf niet. Daarnaast kunnen we je adviseren over de stappen in een klachtenprocedure en doorverwijzen naar instanties die wel bemiddeling aanbieden.
-
Je kunt de kosten voor een adviesgesprek direct betalen via PayPal of Stripe. Achteraf kan ook, via bankoverschrijving en iDeal. De factuur ontvang je na de afspraak.